Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2008

Προλογικά

Πάντα μου λέγανε ότι το εκπαιδευτικό σύστημα στην Ελλάδα είναι μια σκέτη αποτυχία. Ποτέ δεν τους πίστευα. Για να λέμε την αλήθεια, τα στραβά ήταν πολλά και όλοι οι μαθητές τα αναγνωρίζαμε. Όμως αποτυχία; Όχι, δεν το πιστεύαμε. Τώρα, 5 μήνες πριν τις πανελλήνιες εξετάσεις και με τη συνείδηση του επικείμενου τέλους μιας ολόκληρης εποχής της ζωής μου (12 χρόνια δεν είναι και λίγα) μόνο τώρα αναγνωρίζω πως πράγματι το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα είναι μια αποτυχία.
Δε θέλω να μιλήσω για τις πανελλήνιες και όλη την ψυχοφθόρα, εξοντωτική, αλλοτριωτική επίδρασή τους, τα αριστερά κόμματα έχουν ολόκληρες λίστες με τις παρενέργειες των πανελληνίων, τις οποίες εμπλουτίζουν και διανέμουν σε κάθε ευκαιρία με θρησκευτική ευλάβεια. Όχι, το εκπαιδευτικό μας σύστημα είναι αρκετά σάπιο και χωρίς να αναφέρουμε τις εξετάσεις αυτές.
Σ' αυτό το blog εγώ θέλω να καταγράψω αυτά ακριβώς τα ανεπίτρεπτα χαρακτηριστικά του, όσο βέβαια μου επιτρέπει ο σχεδόν ανύπαρκτος ελεύθερος χρόνος μου λόγω-τι άλλο;-πανελληνίων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: